Välkommen till Uppsala Brukshundklubb!

Uppsala BK är en lokalavdelning till Svenska Brukshundklubben och är till för dig som har hund oavsett  tränings- och tävlingsambitioner eller hundras.

Våra medlemmar är aktiva inom en rad olika hundsporter. Agility, rallylydnad, nosework, specialsök, IGP, IPO R, drag, mondioring, bruks och lydnad.

Om du är ny som medlem kan vi rekommendera att delta på medlemsmöten, gå en kurs eller delta på våra träningar! Läs mer under kurser respektive träningar.

Vi har ett nära samarbete med Uppsala Hundungdom.

Nyheter

Vill du arrangera en träning, kurs eller annan aktivitet? Eller vill du engagera dig på något annat sätt i någon av klubbens alla delar? Hör av dig till oss i styrelsen så guidar vi dig till rätt person. Välkommen!

Kalender

OBS! Alla bokningar i kalendern har numera samma färg! Det står på respektive bokning vilken plan/lokal som är bokad.

Hitta till oss

Busshållplats Djurgårdsvägen (Uppsala). Buss 11 och 107.

På Facebook!

Uppsala brukshundklubb - här publicerar vi klubbens aktiviteter och annan matnyttig information.

UBK medlemsgrupp - medlemmarnas grupp där du till exempel kan annonsera efter träningssällskap.